NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


 Jak złożyć zamówienie?

 Jak opłacić złożone zamówienie?

 Jak zmienić złożone zamówienie?

 Jak anulować złożone zamówienie?

 Jakie formy dostawy mam do wyboru?

 Ile zapłacę za przesyłkę?

 Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

 Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

 Jaką gwarancję posiadają produkty w sklepie?

 Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa





Jak opłacić złożone zamówienie?



Mogą Państwo wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

-  przelew bankowy, czyli tzw. przedpłata - zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto bankowe. Dane do przelewu tutaj.

-  płatność za pobraniem - zapłata gotówką przy dostawie. Opłata za pobranie to 6 zł. Wysyłka zamówienia następuje najszybciej jak to możliwe.

-  ekspresowa płatność on-line - czyli przelew natychmiastowy za pośrednictwem serwisu Przelewy24 (automatyczne przekierowanie z koszyka zakupowego sklepu);umożliwia płatność tradycyjną kartą debetową lub kartą kredytową VISA, MASTERCARD, MAESTRO, JCB, POLCARD oraz skorzystanie z zakupów ratalnych poprzez Alior Bank lub mBank. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

Na opłacenie zamówienia (za wyjątkiem opcji – „płatność przy odbiorze”) czekamy 7 dni. Później zamówienie zostaje automatycznie anulowane.



Jak zmienić złożone zamówienie?



Złożone zamówienie można modyfikować do momentu skompletowania jego zawartości.

Aby dokonać modyfikacji (np. zmiana adresu dostawy, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności lub inne powody), prosimy o kontakt z nami drogą e-mailową biuro@e-okapykuchenne.pl lub telefonicznie: 531855855 lub 413312107




Jak anulować złożone zamówienie?


Złożone zamówienie można anulować do momentu skompletowania jego zawartości


W momencie przesłania zamówienia na wskazany adres - anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia, prosimy o kontakt z nami drogą e-mailową biuro@e-okapykuchenne.pl lub telefonicznie: 531855855 lub 413312107




Jakie formy dostawy mam do wyboru?

Zakupione produkty dostarczamy dla Państwa za pośrednictwem firmy kurierskiej  

Kurierzy DPD doręczają paczki w dni robocze w godzinach 8:00 - 20:00. Standardowo następują dwie próby doręczenia paczki w ciągu dwóch dni roboczych.

Od chwili przekazania paczki kurierowi, możecie Państwo śledzić losy przesyłki po adresem: https://www.dpd.com.pl/zlokalizuj-paczke, wpisując numer listu przewozowego. 



                   

Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie w obecności kuriera, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

Jesteśmy otwarci na Państwa indywidualne potrzeby. Ze względu na szczególne okoliczności, np. preferencje dotyczące terminu czy miejsca dostarczenia zamówienia, wysyłka za granicę, niewymiarowy czy wyjątkowo delikatny okap kuchenny - organizujemy inne formy transportu, takie jak: transport własnym samochodem dostawczym, transport bezpośrednio od producenta/dystrybutora marki, transport własny Klienta i inne.

W razie potrzeby, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 531 855 855. Wspólnie na pewno znajdziemy najlepsze rozwiązanie!



Ile zapłacę za przesyłkę?

  
-  przesyłka kurierska zwykła (zamówienie opłacone z góry) - 19 zł  

-  przesyłka kurierska pobraniowa (zamówienie opłacone przy odbiorze) - 25 zł

-  przesyłka kurierska - dopłata przy doręczeniu w sobotę - 30 zł 

* Okapy kuchenne ponadgabarytowe oraz szczególnie delikatne wysyłamy na drewnianych paletach. W takim przypadku koszty transportu mogą ulec zmianie. O takim fakcie będziecie Państwo poinformowani przed realizacją zamówienia. 




Czy możliwa jest wysyłka za granicę?


Tak. Jest możliwość wysyłki zakupionego towaru do krajów Unii Europejskiej. Po wcześniejszym uzgodnieniu miejsca doręczenia, podamy koszt takiej dostawy.

Zakupiony produkt możemy wysłać za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub transportem zamówionym przez Klienta. 

Przy wysyłce za granicę nie realizujemy formy płatności za pobraniem. 



Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?


Tak, jest możliwość osobistego odbioru zakupionego towaru. Na życzenie, przygotujemy dla Państwa zamówienie do odbioru w uzgodnionym dniu i przedziale godzinowym. Adres naszej siedziby to: Kielce, ul. 1 Maja 191.



Jaką gwarancję posiadają produkty w sklepie?


Wszystkie produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Gwarancja wynosi zazwyczaj 2 lata, chyba, że dany producent wskazuje inaczej. Czas trwania oraz zakres gwarancji określa karta gwarancyjna dostarczana wraz z zakupionym produktem.



Czy mogę zwrócić zakupiony towar?


Tak. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. art. 27 poz. 827) Klient, który zakupił towar na odległość – za pośrednictwem sklepu internetowego – ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyn w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki.

- jeśli chcą Państwo dokonać zwrotu, prosimy o przesłanie wiadomości zawierającej imię, nazwisko oraz numer zamówienia na adres biuro@e-okapykuchenne.pl
- zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością 
- koszt odesłania zamówienia pokrywa Klient
- dla Państwa wygody przygotowaliśmy Formularz Odstąpienia od Umowy do wydrukowania, który prosimy dołączyć do odsyłanego produktu 
- zwrot pieniędzy na wskazane konto bankowe nastąpi w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy
- przesyłki ze zwracanym towarem nadane za pobraniem lub na koszt sprzedawcy nie będą przyjmowane.

Warunki reklamacji oraz zwrotów zostały szczegółowo opisanie w Regulaminie sklepu internetowego.